BF till helgen!

Tjihoo, till helgen blir de barnfritt! Lillprins bus ska till farmor å farfar på lördag å även spendera natten där. Jag å kärleken drar då till Karlstad å shoppar och mår gott å sen myskväll hemma? Eller vad gör man när man är barnledig? God mat å myskväll står på schemat iaf å sen sooooooooovmorron! Ett tag sov vi ju till 8,30 men nu anser lilleman att dagen börjar vid 7 och där är vi inte riktigt överens än....

På tal om sömn, igår slog Felix alla rekord. Vakna 7, glad som en lärka. Trött strax innan kl 10 å somna som en stock. Sen vakna skrutten inte förrän kl 13! 3 timmars tupplur på dagen har väl aldrig hänt nångång under hans 9 månader på jorden. Men sen sov han INGET mer på hela dan, somnade först halv åtta på kvällen. Mat var inte heller speciellt intressant igår så de var väl en mellandag eller nåt.

Idag blir de slappdag hemma då jag har lite feber och är hängig. Min käre lillebror är på väg hit för lite sällskap, de är gott! =)


Kommentarer
Postat av: theesan

Åå så gött med bf...det borde nog vi unna oss snart vi med, får se till att prinsen är frisk först. Han är bättre o inatt sov han hela natten så hostan är bättre. Hoppas du är piggare så ni tar er iväg på lördag!

2008-08-28 @ 09:38:01
Postat av: Malin

Hmpff, på lördag SKA jag iväg om jag så ska krypa Bervik runt för att få shoppa! =) Listan är kilometerlång på allt jag behöver(vill) ha.



Ge lilleman en kryapåsig-kram från oss! Hoppas att de håller sig med tillfrisknandet!



2008-08-28 @ 17:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback