Första dagen på nya jobbet!

Jepp, nu är de dags att bli en hååårt arbetande småbarnsmor! *host* Eller inte! =) En dag i veckan ska jag jobba nu resten av året och de ska bli KUL! Idag var de första dagen och de var helt okej! Skönt med en mjukstart för det var bara fyra barn på oss fyra vuxna. De blir ju en hel del frågor och massa med praktiska saker etc då vi inte hann träffas ngt innan stängningen då det blev klart så sent att jag skulle börja i Fiskevik. De är gött att de verkar vara flexibla och avspända, passar mig bra =)

Efter den väldans ansträngande dagen på jobbet(jag fick faktiskt nästan träningsvärk i armen av att lyfta kaffekoppen) så hade grabbarna rymt till Prästängen så då hamnade jag oxå där. De är alltid lika kul att se Felix reaktion då han får syn på att man kommer, strålande glad och skrattar gott!

Kommentarer
Postat av: theesan

hoppas träningsvärken går över snart...hihii

2008-08-08 @ 22:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback