Hur kunde jag glömma?!?!

Felix ska få en kusin!! Tjohooo!!! STOOOOOOORT grattis till Ulrica och Karl, runt jul är de beräknat att komma en liten tjej. Roligt att de kommer en tjej mitt bland alla pojkarna =) Äntligen kommer lite saker vi köpte till Felix till användning igen, de ska låna babyskyddet å ev lite mer. Måste erkänna att man blir lite avis då jag tycker de var skithäftigt att få gå igenom en graviditet å förlossning.

Lite tråkigt att de bor i Sunne, blir ju tyvärr inte att man träffas så speciellt ofta. De är ju inte långt att åka alls egentligen men ni vet, "jag ska bara" och så går tiden. Men nu måste vi iaf dit och lämna saker i god tid, då får vi även se ´nya huset de håller på att totalrenovera =)

Sen verkar de även som att de är en tremänning på gång, Eriks kusin i dalarna har skrivit på sin MSN att han ska bli farbror så stämmer de så blir de fler småttingar i släkten!

Nu är de sängen som gäller, imorrn blir de k-d med SHOPPING på schemat *ingenärgladareänjag*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback