På tur med lillprins bus!

igår drog jag å lilleman till Tina´s Ting i Ålgården och handlade lite.  Är ju sjukt sugen på att greja här hemma och nu står vardagsrummet på tur! Nya konsoller blev de + några krukor. Får se när jag får tid så ska jag göra nån ny tavla och hänga upp, har allt material hemma så =) Skulle gärna vilja ha en text ovanför soffan men frågan är hur de blir? Istället för tavlor? Nya överdrag till sofforna skulle inte heller sitta fel, vi ska ju ändå till Ikea snart!

Vi hamnade även på Kalenius och kikade lite på blommor, de tycker skrutten är väldigt intressant. Ännu roligare blev de då de kom ner i kundvagnen, hann väl rädda ungefär 50% av alla knoppen på ena bollkryssen! Han kastar sig vilt mellan borden för att få rycka lite i bladen, något säger mig att jag kommer få en egen trädgårdmästare om några år. Dock inte med riktigt lika resultat som i mina drömmar?

De slank iaf med några bollkryss, en ros, murgröna, krysantemum, höstaster å en vad-den-nu-hette-igen. Vågar mig satsa på att hälften av inköpet är dött inom 2 veckor, nån som sätter emot? =)

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Kul att läsa lite om vad ni gör, eftersom vi inte ses så ofta =)

Kraam

Postat av: theesan

jo du även jag törs mig på detta med bloggande... fast jag sätter inte emot dig vad gäller blommorna...hihi

Trappen blev kanon bra!!!

2008-08-07 @ 21:48:47
URL: http://theesan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback