Obesvarad kärlek

De är såååå synd om lilleman, han är upp över öronen förälskad. Han vill så gärna få krama och gosa  men de är tyvärr inte ömsesidigt!  Felix verkligen lyser upp och skiner som en sol och tjuter av glädje när flörten visar sig. Men så fort flörten inser att Felix är vaken och "gosesjuk" så ser de ut såhär:


Släpp ut mig nuuuuu!


Annars har vi träffat Fredrika, Thesan å Viktor idag. Thesan bjöd på skitgod paj till lunch och himmel va längesen jag åt paj! Felix ansåg att den var fullt ätbar han oxå men lite spagetti och köttfärssås var nog strået vassare! Mycke prat och ungarna hade skoj, visserligen är ju skrutten inne i en period då man ska utforska världen från knäet men lite på golvet hamna han iaf. Rundtur på Solmark stod på schemat, de är så skoj att få se ett hus som ska renoveras! Kul att få följa jobbet, är ju sjukt roligt att få renovera och göra om.

Så nu vill jag oxå göra om men de blir lite svårt. Får satsa på "nya" möbler istället, vill ha ett gammalt skrivbord som pysselbord till mig. I Felix rum så skulle en gammal skolbänk göra susen samt en koffert/kista till att ha leksaker i. Ett skåp för att ha istället för köpmansdisken å väggvintrinskåpet i köket vore inte heller fel. Lite vit färg på allt så blir de finemang sen! Får ge mig ut på en loppis/aktionsrunda snart gissar jag på.

Imorrn är de jobbdag för mig, de ser jag framemot! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra!

Hejsan :)



Är du melem på gratisgen? Om inte, klicka då på denna länken och bli snabbt medlem :D



http://www.gratisgen.se/?ref=67998



Allt du sedan behöver göra är att samla ihop en poäng. Det gör du lätt. ( jag valde att gå med i två gratissidor så hade jag fått min poäng :D) Grejerna du sedan får är ex. sex and the city skolådan, 25 trisslotter, en digitalkamera eller nåt annat kul :D Missa inte denna bra sida!

2008-08-14 @ 20:53:34
Postat av: Fredrika

Tack för idag! =)

Synd att det blir så sällan bara..

Kraam

2008-08-14 @ 21:41:45
URL: http://gikasasja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback