Fika på Nordell´s

Idag var de fika inbokat med Linda, skönt att få slippa sjukstugan en liten sväng =) Att en sån här stund med en god vän, äppelpaj m vaniljvisp, några koppar kaffe samt en snabbis i några affärer kan göra susen för ens humör! Tror vi båda kände så, rätta mig om jag har fel? =) Nu har vi slagit rekord i att träffas de sista om man jämför med de sista året. De är inte lätt alltid att ta tag i saker och få dem gjorda, de halar och går väldigt lätt och tiden bara tickar på. Snart får vi ta en vinkväll igen tycker jag, hade riktigt kul sist!!

Annars är de jobb imorrn som gäller, Erik får ta över rodret här hemma. Jag ska få leka hela dagen, få frukost, lunch och mellis serverad, prata skit med de andra som jobbar samt dagens höjdpunkt: Åka madrass i snön(nu du Thesan blir du avis va?) =)

Annars är de hög tid att beställa julkorten nu, de är ju bara 13 dagar kvar till jul. Har jag "fin" framförhållnings som vanligt? Jajjemen! =)


Kommentarer
Postat av: theesan

ÅÅåå vad kul!! Jag vill ju åka jag mä ju...ja ja vänta till nästa år då pojkarna ska åka med i lite snabbare backar hihi

2008-12-12 @ 10:51:22
Postat av: Malin

Vi får ta pulkarace här nästa år, finfin backe bakom huset, lååååååååååååång dessutom! Team Flogned mot Team Ränkesed, låter de bra? Vi fixar fram nåra madrasser med så får vi mammor iaf leka ordentligt i snön =)

2008-12-13 @ 20:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback