Grillkväll hos Maria och Ola

Ikväll var de grillfest hos Maria och Ola på tapeten. Alla paren från promenadgruppen var inbjudna men Ann och Andeas kunde tyvärr inte komma. Annars var de fullt hus med övriga sex par samt småttingarna. Riktigt lyckat och jättegod mat! Tur de har så stor veranda så alla får plats! =)

Som vanligt så delade Felix och Viktor på en burk mat, de är riktigt skoj för Viktor AVSKYR fisk i vanliga fall men när Felix äter fisk så vill han ha och gapar sååå stort! *skratt* Skoj för Per att få se hur de går till när grabbarna grus är i farten!


Mamma mu med grabbarna grus



De är så kul att gunga, trött är jag med men vi kör tills vi stupar! =)


Kommentarer
Postat av: Terese

Hej Malin

Det var längesedan hur är det med dig? Hoppas allt är bra med dig

vad söt unge du har =)

Jag kommer nog stanna i Sverige 1 vecka tror jag. Då kan jag ta mig en tur och hälsa på er =)

Det är tufft att söka jobb hela tiden men i morgon ska jag på en intervju till och jag hoppas det går vägen!



kram Terese

2008-07-22 @ 21:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback