Shopping!

Idag styrdes kosan mot Kongsvinger för lite shopping, älskar det stället på sommarn. Har nu när jag tänker efter aldrig varit där nån annan årstid, får nog ta och ändra på de till vintern. Iaf så är de ruskigt roligt att åka dit på sommarn för när norskarna har rea, då har de REA! Inte nåt futtigt som i lilla Arvika inte, nej nej!
Idag fann jag:
1 par jeans
2 toppar
1 cardigan
1 kortärmad tunika
1 långärmad top

= 550 NOK!! Lindex och VeroModa kan man hitta mycket fint på =) Visst, jeansen var de ju inte såå stor rea på men de tog vi igen på Lindex. Hade ju egentligen tänkt köpa kläder till lilleman i den storleken han kommer ha i höst men de var ingenting kvar på rean i hans storlek och då kan de kvitta. Då köper jag hellre exakt likadana kläder till de ord priserna hemma, slipper kursen och kan dra alla miljoners bonuskort som gäller nuförtiden. De dröjer ju ett tag till innan vi börjar på strl 80 så man sitter inte i sjön precis ;)

Imorrn får de nog bli en hemmadag med lite bad i sjön om de är soligt. Pluttis älskar att bada och blir livsfarlig i närheten av vatten! Han SKA bada och kastar sig vilt tills han får plaska och busa, han är för gullig =)

Nu är de soffläge som gäller, har motionerat grästrimmern rejält så nu är jag välförtjänad av en vila iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback