Shopping å småpyssel

Idag har jag å lillfisen roat oss med att shoppa lite. Felix fyller ju hela 1 år nästa vecka så det blidde en del paket idag. Känns overkligt att det redan gått ett år sen han kom till oss, tiden har ju bara sprungit iväg! Idag blev de en del mjuka paket, alla kan ju inte innehålla leksaker =)

Det märks att han börjar bli en stor pojke nu, massvis har hänt bara de senaste veckorna! Han har upptäckt sin egen vilja, han har upptäckt att det går att testa(provocera) omgivningens reaktioner, han har börjat gå små korta rundor, börjat testa att klättra på det mesta, ätit sin första portion med pappalagad mat helt själv(mammas mat duger ju inte, knasunge!) Visserligen åt han med händerna men tjoho vilken aptit! Massor händer och det säger ju bara *pang* om allt! Det enda jag nu ser framemot och väntar på är att de första tänderna ska kika fram. Men visst, han är förbannad söt när han är tandlös! =)

Annars så är de massa småprojekt och pyssel vi grejar med. Kärleken drar en del ny el och byter ut lite kontakter och brytare. Det sitter ju dimmrar överallt och det är väl en i mitt tyckte inte en optimal funktion. Man har väl ljus på eller ljus av? Sen går de ju inte att använda lågenergilampor i en dimmer..... Ska försöka köpa lite färg framöver så jag kan få klart Felix rum, det är ingen panik för jag har ändå inte tid att tapetsera inom de närmaste veckorna =)

Kommentarer
Postat av: marika

det är helt vansinnigt att det är ett HELT år sen du gick runt där i ramas lägenhet kvällen innan:) inte länge sen alls känns det som:) tiden går fort har ja märkt:)

2008-11-20 @ 19:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback