Tadaaa!

Nu har vi fått låna mobilt bredband för vårt kommer inte förrän om sisådär 2-3 veckor sa Telia(alltså 4-6 veckor). Nu kan man kika mailen och ge er alla som spänt väntar på att få se hur de ser ut här lite bilder =)



Såhär såg de ut före,                                             Såhär ser de ut nu,
detta är en av visningsbilderna.                    dock saknas handtag och knoppar.


                                            



Kort på vardagsrummet kommer imorrn då de är lite bättre ljusförhållande för fotografering, orkar inte rota fram systemkameran nu(ja, jag är lat, jag vet!) Lillfisens rum är påbörjat men de blit ett lugnare tempo där. Första omgången med kvistlack är gjord, bara en kvar innan de är dags att gå över med grundfärgen =) Tapeter är inhandlade, har ju flera rum med lika stor/liten tapet-åtgång så jag kan inte bestämma mig riktigt för vilken som hamnar i Felix´s rum. Tapetsera för första gången ska jag iaf göra, ska bli intressant hur de går!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback