Ehh...jaha?

Vi hade ju stora planer på bautabrasa i helgen. Fick sms runt 13-snåret av kärleken: "Sådär! Nu har jag å din bror eldat färdigt, nu är de typ 2 kärror till tippen kvar."  Jaha, men jag då?! Jag vill ju oxå elda lite =(
Iofs så blev de ju tid över till att åka till Nygård imorrn för att mäta lite alltmöjligt. De är kul! Hoppas mitt tapetfynd räcker till vardagsrummet, då blir jag väldans nöjder.Ska se om de går att göra fler fynd, måste bara veta hur mycke de går åt i de andra rummen. Ska bli skoj att få se de när de är tomt, ett steg närmare att bli vårt hem =) Nu är de bara 20 dagar kvar till vi får nycklarna!

Just de ja, nu ÄR de tantvarning!  (får Ola rätt Thesan?), veckoplanering på matsedel är gjord för flera veckor framåt, de är såå tråkigt att försöka komma på dag för dag vad man ska äta. Tack vare
www.arla.se, www.tasteline.com och www.recept.nu fick man mer inspiration till goda middagar!

Kommentarer
Postat av: theesan

japp...verkar som han har lite rätt men bara liiiite. Förstår till fullo att det är svårt att veta vad som ska lagas till middag, vem vet jag kanske kopierar din matsedel?!?

2008-10-11 @ 11:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback