Full fart!

Nu har vi ett tempo som går i 150 ungefär, tiden räcker knappt till något känns de som. Mycket ska fixas inför flytten, många man ska umgås med och sedan ska ju allt packas! =) Lilleman är överallt samtidigt och de gäller att ha armar som en bläckfisk och ögon i nacken. Kanske därför de känns som om tempot går i 150?
Jag är rastlös som få och vill ha nycklarna till huset NU! De blir tufft att riva tapeter, fixa underlaget och tapetsera från torsdag kväll till lördag fm. Men de _ska_ gå, jag är envis =)

Pärlan är bortbytt, med stor sorg i hjärtat! eller ja, Erik bryr sig inte nämnvärt men jag gör! Fina bilen som går som ett skott =(  En S60 står på backen istället och den är jag väl inte riktigt lika nöjd med, visst den går bra men den lever ju sitt eget lilla liv och gör som den behagar.... Den ska iaf säljas och nåt annat ska införskaffas istället. Den drar ju nåt så kollosalt mycket bensin så man skulle ha behöft ett eget bensinbolag för att kunna finansiera drivmedlet.

Jobb imorrn med, hoppas de blir en rolig dag med ungarna och personalen. Längesen vi jobbade alla en fredag känns de som.

Ska nu krypa ner till kärleken i bingen och snosa honom i nacken, hålla om honom och somna gott =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback