Idag fick vi nycklarna =)

Kärleken ringde på morgonkvisten och berättade att vi fått nycklarna till huset. Himmel vad glad man kan bli över en sån sak! Vi fick nycklarna till VÅRT hus! Det firade vi genom att packa in så mycket kartonger det var möjligt i två bilar och rev iväg under kvällen. Mor, far, lillebror, Henke, C-J, Lina, Emil & A-C kikade förbi och gick rundtur och inspekterade. Samtliga kunde typ konstatera att det skulle gå åt lite färg... Nähä!??! =) Kom att tänka på att då inte färgaffärn har 20-liters hinkar med vit färg, går de att beställa hem en tankbil med färg?? Jag tyckte det gick åt mycket färg till nuvarande huset men de är en piss i havet om man jämför med Nygård.

Pluttis ska till farmor och farfar på fredag och spendera natten där, då drar vi igång och tapetserar vardagsrummet för glatta livet. Eller vi och vi, mor å far heter de, jag ska roa mig med ett par tre burkar kvistlack å en pensel tror jag samt stå för matagning/fika/underhållning. Kärleken ska nog passa på att köra lite kartonger, men nån vända ska han allt få sällskap =)

Nästa gång vi ska till Huset ska jag försöka komma ihåg kameran så ni får se lite fler bilder!


Kommentarer
Postat av: marika

grattis, grattis=)

2008-10-28 @ 23:22:26
Postat av: Mormor

Nu är er fritids sysselsättning ordnad för lååånnnggg tid framöver=) Grattis igen o lycka till

2008-10-29 @ 05:59:12
Postat av: Malin

Marika: TACK!! =)

2008-10-30 @ 20:40:15
Postat av: Malin

Morrmorr: Haha! Din med då du kommer få vara en del barnvakt! =)

2008-10-30 @ 20:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback