Måndag igen!

Efter en lite rotig natt med en förkyld son så behövde jag komma ut och göra ngt. Alltså tog vi en tur till ch-berg och fyndade ännu mer tapeter till 2 hallar nere samt ett av smårummen på övervåninen. Älskar att göra fynd, de är mer sport i det =) Förresten så var vi ju på Nygård i lördags och mätte lite osv, pratade lite med säljaren. Hon tyckte inte vi behövde vänta tills den 30:e för att skriva kontrakt och sen överlämna nycklarna utan de kan vi få bara hon städat ur huset vilket hon troligen är klar med till helgen! Så om de blir så då kan vi börja köra smågrejer redan om en vecka!! Tjiihoo!!

Men innan vi flyttar in så ska vi tapetsera vardagsrummet, färgen som är där nu är inte riktigt i min smak =)



Efter Ch-berg så hamnade vi hos Thesan å Viktor. Sjusovaren hade tid med att leka efter ett litet tag =) Fika, lek och bus stod på schemat och sen när vi kom hem så var lilleman så otroligt trött så han bara grinade och orkade inte äta fast han borde vara riktigt hungrig. Somnade på två röda men orkade bara sova 40 min som vanligt på em. Hur 17 får man ungen att sova längre, de är ju tydligt att han behöver de!?!

Veckohandling för mig efter middagen, bra mycke enklare då vi numer har veckoplaneringen av matsedeln att gå efter! =)

Kommentarer
Postat av: henrik

han är likt sin morbror när de gäller sovtider=)

2008-10-14 @ 10:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback