Mysfredag!

Åhh va jag hade önskat att få ha legat kvar hos grabbarna imorse! Hade kunnat göra vad som helst för de.... knatar upp, gör mig iordning och drar till jobbet. Kommer dit och inser att vi har 4 ungar på hela dagen, på fyra personal!! Ehh? Jaha? Vilken roligt dag! Eller inte.... Då passade de alldeles ypperligt att ta ut lite komp =) Åkte hem halv 10 till mina grabbar, alla tre =) Lillebror var oxå hemma och grejade lite med bilen, nyklippt å fiin va han!

På eftermiddan drog vi till prästängen så pluttis fick rasa av sig ordentligt och busa massor med farmor. Det finns ju massor med roliga saker hos farmoroch farfar som bara måste undersökas! =) Jag passade på att åka till Decorama en snabbis, skulle bara kika.... Men "råkade" komma tillbaka med tapeter till sovrummet och hallen på övervåningen till Nygård... Ooops! =)

Annars så spenderas dagarna mest såhär:
"Jag hjälper dig lite mamma och packar, de är väl snällt!"


Vi lever lite spartanskt just nu =) Lite gammal bild dock, nu är de en aningens fler kartonger i högen =)


Kommentarer
Postat av: råttis

kul för er å få komma till den nya stugan:D

2008-10-18 @ 20:02:34
Postat av: rådis

svar: ja de de va mysigt med pizza:D men epan står still:( ska få röra på sig snart nu, skäms:/

2008-10-18 @ 22:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback