Tjihoo!

Jag ska få pengar av kommunen som de glömt bort att utbetala då jag gick på föräldraledighet, tack! De är ju ändå över 3500kr jag ska få, passar som handen i handsken då min mobil är på väg att säga upp sig efter lång och trogen tjänst. För en gång skull så är de bli kul att handla en ny mobil, de är ju lite av det dyrare slaget.

Annars så har kvällen spenderats på Nygård, rev tapeter för glatta livet! Skitkul när de går så fort! På mindre än en timme var hela vardagsrummet klart! Sen fick Erik de otroligt roliga jobbet att bredspackla.... Då for jag och fisen hem, mys i soffan innan en liten utslagen hjälte däckade på två röda i sin säng =)


Kommentarer
Postat av: morbror

roligt att ni flyttar närmare=). kan man hälsa på er oftare:)

2008-10-30 @ 23:23:35
Postat av: Malin

morbror: Visst blir de till de bättre? =) Du kan till och med få ett eget rum nu =)

2008-10-31 @ 10:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback