Vad håller jag på med?

Fick i lördags den briljanta idén att sluta snusa... då verkade de vara en bra idé... fråga mig igen nu två dagar utan snus!! Jag är ungefär lika munter som en sibirisk tiger och kärleken har av nån konstig anledning redan gått å lagt sig? Motgångarna ikväll har (enligt mig) varit många: de trådlösa nätverket krånglar=suuuuupersegt internet, Vissa tangenter på den bärbara ät utslitna=irritationsmoment, Katten har klor=ont, Lindex.se har slut på plyshbyxor i pluttens storlek=en stor bedrövelse, min bil vägrade starta förut=katastroooooof, de är aplänge kvar tills vi får huset=en ännu större bedrövelse, touchpaden vägrar funka som den ska=ilska. Erik kanske försökte få mig förut att läsa mellan raderna då han föreslog att jag skulle åka å köpa snus? Kan de vara så?


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Lycka till gumman hoppas att du står emot, jag tycker du är jätteduktig!! Kram

Postat av: karolina

Jobba på det kommer att gå bra bara du är nog stönig!!! Lycka till! Kram Karolina

2008-10-07 @ 16:24:25
Postat av: MOR

Nu föll det på plats, tänk att man ska vara så trög förlåt=) älskar dig "lillan"

2008-10-08 @ 18:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback