Babysim-start idag!

Vi kom ju med i fortsättningsgruppen på babysimmet, jippie! Idag var första tillfället och jag var liite nervös över att de skulle krocka totalt med sovdags å matdags för lilleman men neeeeeej då! Prinsen sov i tre(!!) timmar, vaknade kl 14 å åt en hel burk, alltså lugna puckar på den fronten! Men de innebar ju att min lunch gick åt pipan då lilleman krävde att jag skulle ligga brevid i 2 timmar då han sov. Eller iaf tills han hade somnat om efter mardrömmarna men inte vågar jag lämna vilden själv i vår säng längre så jag tog en tupplur jag med =)

Iaf, när pluttis ätit var de ju bara att dra in till stan, hann med ett besök på McD och under tiden den gourmetiska lunchen intogs kom Frida och sen Lillen och pratade lite. Alltid lika kul att träffa dem båda. Lilleman tittade läääääänge efter sin älskade morbror då han åkte!!! =)

Babysimmet var iaf myyyycket poppis även denna termin! Alla leksakerna var kvar och de var ju väldans roligt! Allt skulle undersökas, helst på samma gång. Flera krypsteg tog han till och med, där dög de minsann! Efter ungefär 511 kallsupar och 13 liter svalt vatten så var de dags att kliva upp och få på oss kläderna igen. Men de är ju såå mycket roligare att smita från mamma och undersöka allt i omklädningsrummet istället! Å speciellt å prata med de andra bebisarna å sno deras nappar =)

Kommentarer
Postat av: theesan

vilken tur att du missade lunchen hemma.

Kul att grabbarna grus gillar vatten.

2008-09-16 @ 22:30:48
Postat av: marika!

men va roligt att lillemann är glad i vatten:)

2008-09-17 @ 19:25:20
Postat av: Lillen

klart han tittade efter morbror. e ju världens bästa morbror så;)

2008-09-19 @ 17:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback