Fest?!

Ikväll ska vi på fest! Helt otroligt, Erik har ju varit på krogen flera gånger efter vi fått Felix men inte jag. Har ju inte riktigt varit sugen så senast jag var ute var nog.... hmmm.... december -06! Så de är ju på tiden om man säger så att jag oxå går ut =) Lillfisen är nyligen hämtad av mormor å morfar å ska spendera natten där så vi får sova lite imorrn, LYX! Lillen har varit här idag igen och grejsat lite ute med trimmern, resultatet blir skitbra. De är ju liksom ett heltidsjobb att sköta denna trädgård då den är så stor å lagomt tills man gått över hela med allt som ska göras, ja då är de bara att börja om då allt växt upp igen =) De är så underbart att ha familjer som ställer upp till 110 %, vi älskar er allihop!!!!

Håller på att färga håret så jag blir riktigt snygg ikväll, fest-outfiten är inhandlat, en vinare likaså =)

Trevlig kväll på er allihop!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Tack för att vi får ha Lillfisen =) GODINGEN Alltid spännande o roligt det händer ju nått nytt varje dag:

2008-09-29 @ 05:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback