Kvällsgos(kvällsbus?)

Idag har Lillen varit här och grejat hela dagen medans vi har varit på badhuset och plaskat. Jag var ju även och ryckte in på jobbet några timmar då vi hade föräldramöte så när jag kommer hem så är hela gräsmattan klippt á la golfbanekort å så är de trimmat runt huset mm. TACK!!!!!! Du är guld värd älskade lillebror!! *puss*

Klockan drog sig även mot nattning för lillfisen men lite gos hann vi med, lägg märkte till betoningen på lite ;)

"Se, jag kan ligga still å mysa!"


"Jag låg ju still i 10 sekunder, NU får jag väl busa?!"



"Men du morsan, va är de där för vita saker i munnen? Såna har inte jag!"


Kommentarer
Postat av: lillen

varsegod älskade syster

2008-09-23 @ 23:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback