Makeover?

På torsdag är de inplanerat att de blir en tur till Arvika, har en del ärenden att fixa. Prio ett är att inhandla hårfärg! Himmel som jag ser ut nu! Man ser ju inte klok ut på en fläck! Sen skulle de sitta fint med ett besök på Lindex och försöka hitta något till mig! Är brist på en del i garderoben så den behöver fyllas på. Sen är de väl de traditionella att kylskåpet å frysen skulle behöva fyllas upp litegranna, inte de roligaste man gör...  Men men, bara jag får nån god mat under dagen så går jag med på de mesta!

Lillen behövde hjälp med att greja lite med lägenheten innan flytten så då ställer ju systeryster upp =) Då blir plutten glad då han får umgås med sin älskade morbror! Å morbror blir nog inte så ledsen han heller ;)

Kommentarer
Postat av: MorBror

nej de blir han inte. morbrors lilla gullegris han=)

2008-09-22 @ 21:53:14
Postat av: Mormor

Undrar VEM som är gladast=)

2008-09-23 @ 07:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback