Promenaddag i Fjäll

Idag var de promenad i Fjäll hos Ann, trevligt att komma ut lite och träffa folk! Vi var 4 stycken idag som rullade barnvagnar för att sen(bästa med allt) FIKA!! Dock lyckades jag hålla mig undan från tårtan efteråt, strongt gjort! ;) Lilleman slog alla rekord idag igen, orkade inte hålla sig vaken innan vi skulle åka så han slocknade och hann sova i 15 min innan de var dags att dra sig iväg. Trodde ju i mitt enfald att han skulle sova vidare i bilen så de bara skulle vara att lägga honom i vagnen och gå medan han sov. Men njee, han vakna ju och var piggelin.....ända till kl 16!!! Då slocknade han äntligen i vagnen hemma och sov i hela 30 minuter! Behöver jag säga att han var en aningen övertrött? Han var ju inte direkt utsövd då han vaknade heller men höll sig vaken till 19.45 innan de små blå slogs igen.

Har hunnit gjort lite ute ikväll medan Erik och lillprinsbus handlade å tömde återvinningen. Planterade om jordgubbarna till en av pallkragarna och rensade rabatterna. Inser att de sistnämnda måste få sig lite mer omtanke och andra plantor till våren, de ser ju ut som sju svåra år just nu. Vi måste även se till att få barnvakt nån heldag under nån av de kommande helgerna för att greja ute. Massor med körsbärsträd som ska ner och låta nya växa upp, en brasa skulle passa väldans bra och verandan måste rensas inför vintern. Nån som är intresserad av att sitta barnvakt?(ey gamlingar på Nordgatan, klicka på "kommentarer" i slutet av varje inlägg så kan ni svara där! ;) )

Kommentarer
Postat av: theesan

Inte mycket skrutt sover...

Då ska jag inte tala om att här sovs det 3½ varje dag för tillfället. Tom Noah sov i 2 tim när han var här, vilket är ovanligt enligt hans mamma.

2008-09-04 @ 10:43:36
Postat av: Malin

Jag hör dig inte! waowaowao å håller för öronen ;)

2008-09-04 @ 15:29:01
Postat av: marika

svar:

ja men som sagt de kunde ju ändå inte bli nått, men de blev lite knepigt bara;)

2008-09-04 @ 16:40:13
Postat av: Linn

Hejsan:) haft en bra dag än så länge?`

kram

Postat av: Anonym

MORMOR O MORFAR ÄR ALLTID INTRESERADE=)

2008-09-04 @ 20:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback