Promenix

Jepp, idag var vi varit hurtiga! Promenad i Åmot i lååånga backar, de är nyttigt för lilla mig de. Fika och bus efteråt och de är ju de bästa med hela promenad-grejen! =) Lilleman sov faktiskt under promenaden, jihoo! Otroligt! ;)

Hemma igen och eldar för fullt, blir så varmt å gott inne. Försöker dra ut på de sålänge som möjligt att behöva sätta på värmen igen, kostar ju lite att värma upp ett hus med direktel ;) Plutten sover nu så de är lugna puckar iaf i ca 30 minuter till innan han har sovit sin timme. Han har för övrigt börjat ställa sig upp mot de mesta, men sen försöker ju skurken att gå iväg å då går de ju sämre! Men skoj att de händer ngt iaf =)

Kommentarer
Postat av: marika

en brasa skulle inte sitta helt fel! :) ja kommer på direkten!:D

2008-09-10 @ 16:42:26
Postat av: theesan

Åå du tycker backar är bra...hihi...då tar vi "mördarbacken" uppför till onsdagen.

2008-09-10 @ 21:54:03
Postat av: Malin

Marika: du är hjärtligt välkommen men klä dig inte varmt, vi har nu ca 35 grader i vardagsrummet! =)

2008-09-10 @ 21:56:38
Postat av: Malin

Thesan: Ser tyvärr inte vad du skriver, de är väääldigt suddigt på min skärm! ;) Förresten har jag nog ont i lilltån nästa onsda så jag tar bilen och kommer till fikat istället! hihihi!

2008-09-10 @ 21:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback