Golvet är på plats!

Golvet vid trappen nere var ju inte speciellt värst fint så ett nytt har ju stått på önskelistan sen vi flyttade in! Dock har ju inte fått tag i något, Thesan däremot fixade de åt oss sist hon var i Karlstad! TACK!! Så igår gjorde Kärleken och Fisen slag i saken och drog igång. Jag låg på soffan, snorade å nös. Kan ju säga att de blev en stor skillnad! Ska se om jag får tag i lite Före-bilder och Efter-bilder.....


Före: Brun panel med grön plastmatta.... läckert! *hrmm*




Efter: Vit panel med de nya golvet, bättre!


Dörren får vara brun tills våren, de går ju inte att måla om den nu då man måste ha den öppen under målningen.... de är de liiite för kallt för nu!


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Snyggt! :)

Postat av: thesan

säg bara till när du vill jag ska handla med nåt nästa gång. vilken skillnad det blev, kan tänka mig att Felix var till stor hjälp.

2009-02-08 @ 16:08:30
Postat av: Malin

Ja visst blev de bra! Erik var jätteglad att Felix "hjälpte" till, de tog nog nån timme extra när han var med och grejade =)

2009-02-08 @ 21:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback