Fullt ös medvetslös?

Just nu går tempot i 320 ungefär. Roliga aktiviteter, jobb samt renovering. Igår slutade min mor tidigt så jag och lillfisen skulle in och umgås med henne. Ville in och kika i lite affärer med när man ändå var i stan. Kärleken messade att han slutat tidigare så han hängde på han med! Kul! Fyndade en del saker till lilleman, jeans, 4 body´s, 10 par strumpor med antihalk samt en fleecefodrad regnjacka för 365 kr. Sånt är kul!

Annars då? Vi har ju barnvakt nästa helg så vi kan greja då..... orkar vi hålla oss till de? Nääää.... Igår började jag att kvistlacka all panel i trapphuset samt taket. Där är de ganska mycket panel dessutom. Körde andra omgången på förmiddan samt drog igång att grundmåla alltihop! Hallbordet fick sig samma behandling den oxå. Fast vi varit i farten med målningen så har resten av hushållssysslorna blivit gjorda, elda, tvätta, diska, städa.

Imorrn skulle jag vilja åka iväg och försöka hitta något i klädväg till mig. Är verkligen i behov av nya byxor!! Kärleken skulle oxå behöva utöka garderoben lite. Den ende som de verkligen inte går nån nöd på gällande kläder är Lillprins Bus, de är alltid lättast och roligast att handla åt honom! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback