Måndagens bestyr

Igår var vi lite lagomt flitiga. Jag jobbade och drog direkt till badhuset och simmade 1 km(ja ni läste rätt, jag träääääänade!) Helt otroligt att jag orkade pallra mig iväg men de är välbehövligt!

Hem och mysa med mina grabbar i soffan, de är skitkul att få vara hemifrån en dag å komma hem till en skitglad son som möter en i dörrn med ett "Heeeeeeeeej!!" å kramar. Sånt värmer mammahjärtat =)

Vi passade på att gå upp och greja en del med hallen uppe. Spaljén är ett minne blott, nu är de räcke hela vägen! Blev skitbra! Sen insåg vi att dörren till vårt somrum är totalt missplacerad så den ska vi vända på så den går inåt i sovrummet istället. Kommer bli skitsnyggt å troligen sker det redan till helgen! GLAD!

Skulle passa på att riva lite tapeter men de var ju stört omöjligt, de sitter som berget men bården runt dörrar samt golvlist(!!) måste bort, annars blir de ful kant när an tapetserar över. Testade att riva lite i kanten, pyttebitar som lossnar men övergången blir mjukare, kanske de räcker?

Lackade en lucka i köket som släpat efter samt började måla lite möbler, kommer bli bra när de är klart!

Nu är de "bara" att fixa barnvakt en helg, köpa hem en dunk med vin å dra igång med att kvistlacka å sen mååååååla, måååååla å mååååååla!

Kommentarer
Postat av: marika

svar: Det är lite hemligt:P Men du får nog snart reda på fortsättningen:D haha! Tack så mkt!=)

2009-01-23 @ 18:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback