Nu rök lockarna!

De som träffat lilleman vet att han har lite smålångt hår i nacken. De är hur gulligt som helst då han är nybadad, de blonda lockarna är ursöta! När han är nyvaken är dock allt bara ett burr utan dess like och tankarna halkar lätt in på "Svinto"stuket. Rätt slitet i topparna dessutom....

Idag efter badet orkade jag inte hålla mig längre.... saxen åkte fram och lockarna av! För att vara första gången jag klipper hår i kombination med en ettåring som har svårt att sitta still så är jag riktigt nöjd. Dock behöver det putsas till lite men de får vi ta imorrn då han satt "still" nog länge förut =)


Lilleman före klippning,
sitter hos sin älskade morfar =)




Plutten efter!




Bakifrån, behöver dock putsas till!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback