Söndagens bravader

Jag vet, jag är seeeeg på att uppdatera och lat som jag är så blir de inga bilder i inläggen nu. Vilde Bill har gömt sladden till kameran och jag orkar inte vända upp och ner på undervåningen =)

Söndagen innebar full aktivitet, mormor å morfar kom förbi, de var Felixsjuuuuuuuka! Lilleman behagade vakna från sin middagslur och fick gosa med sin älskade morfar(mormor fick allt lite gos oxå)

När de åkte så började nästa besök droppa in, Ann med Wiggo, Thesan å Viktor, Mia å Ella, Jessica å Melker samt Katarina å Allis. 6 mammor å 6 ungar! Rätt livligt men mycket roligt att få träffas allihop och tjattra. Vi träffas ju inte så supermycket allihop precis då det ska passa med jobb etc. Nästa gång ska vi försöka pallra oss ut för en matbit i Arvika utan ungar, KUL!

Blev en del att städa, fick skrapa bort chokladen från parketten. Får dock skylla mig själv då jag promt skulle ha chokladbitar i muffinsen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback