Tand nr 2 å klämt bebis!

I väntan på att vi skulle riva iväg till Sunne och träffa Ulrica, Nelly, Karin och Göran så grejade vi hemma. Dammsög och torkade alla golven nere så de är någorlunda fint inför imorrn då vi får huset fullt i ungar å mammor. Lek och bus i massor hanns oxå med och mitt i allt så upptäcker vi att andra tanden kikat fram. Kul!! Inte ett tecken på att den var på väg igenom, om inte man räknar lasset i blöjan på Donken igår.....

Sen bar de iväg till Ämtervik, Ulrica och Nelly camperade där nu i några dagar då Karl är i Paris och jobbar lite. Skoj att träffa Karin och Göran oxå, de var ett tag sen nu. Å Nelly var så bedårande söt, lååååångt kolsvart hår å alldeles näpen! Man verkligen såg att det var en tjej, vanligtvis så är de ju svårt att se om de är en tjej eller kille om de inte har typiska pojk/flickfärger på kläderna.

De var inte bara Nelly som fick paket, även Felix och jag fick några! Felix fick ett jättefint set med body, byxor och strumpor och jag ett namnsmycke! Skitkul då jag tidigare sagt till Erik att jag velat ha ett sånt men att slänga ut en tusenlapp på dylikt har tidigare inte varit lockande.

Lilleman älskade att utforska huset, säger inte emot honom då det stod prydnadssaker överallt i hans nivå. Gick rätt bra, inget gick isönder fast man var rätt nervös emellanåt ;) Att få leka med Eda-glas kan ibland vara lite kostsamt....


Kommentarer
Postat av: theesan

Vi laddar för en em med FULL FRÄS!

Ska bli så kul att träffas igen.

2009-01-18 @ 10:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback